Informacje i nowości

Kolejne zmiany w Apple – firma rozpoczyna współpracę z aż czterema nowymi agencjami reklamowymi

Photos Every Day - reklama iPhone'a 5

A jednak doszło do zmian! Nie wiele brakowało, a Apple zerwałoby współpracę z Media Arts Lab, a teraz firma zdecydowała się na poszerzenie i udoskonalenie działań marketingowych poprzez współpracę z czterema nowymi agencjami reklamowymi – AKQA, Interpublic Group’s Huge, Area 17 i Kettle.

Agencje będą m.in. pracować nad strategią „cyfrową”, oraz doznaniami użytkowników. Według Ad Age, nowe partnerstwa Apple nie będą mieć wpływu na dotychczasowe relacje z MAL, które jest długoletnim partnerem firmy i pojawiło się w centrum uwagi ze względu na ostatnie działania Apple vs. Samsung.

Z pracy Media Arts Lab był niezadowolony Phil Schiller, ale sytuację wewnątrz Apple udało się widać wtedy nieco załagodzić, ponieważ po jego krytycznym liście do CEO Apple, agencja wyprodukowała chociażby reklamy „Photos Every Day” i „Music Every Day” pod koniec 2013 roku.

Cała sytuacja i zmiany to kolejny przykład tego, że Apple jest świadome i bardzo martwi się działaniami konkurencji. Obecny tydzień odsłonił wiele informacji i pokazał – chyba pierwszy raz od dłuższego czasu – że firma z Cupertino czuje się poważnie zagrożona na swojej pozycji lidera.

[source name=”MacRumors” url=http://www.macrumors.com/2014/04/09/apple-new-ad-partnerships/]

To Top